Advertisement

רינה מצליח : מעמליה דואק ועד רינה מצליח: מסיבת התחפושת של חדשות 2 : השמאל ממשיך להתנשא על רוב.

רינה מצליח : מעמליה דואק ועד רינה מצליח: מסיבת התחפושת של חדשות 2 : השמאל ממשיך להתנשא על רוב.. רינה מצליח עיתונאית, כתבת, שדרנית רדיו וטלוויזיה, לאחר שירותה עשתה מצליח תואר אקדמי ראשון בספרות עברית ותואר שני בתקשורת באוניברסיטה העברית. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה! בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים.

הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. הערב (שבת) אמרה רינה מצליח בתוכנית פגוש את העיתונות בקשת 12 כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים כי. אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים. שמעתי אותו אומר, 'אני לא יודע מה לעשות איתה', והבנתי שהוא מדבר על אמו, שהסתכלה עליו בעיניים.

ארכיון כתבות "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח | החדשות | mako
ארכיון כתבות "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח | החדשות | mako from img.mako.co.il
העיתונאית רינה מצליח דיברה בתוכניתו של אורן וייגנפלד על הקשר המיוחד שלה ושל דניאל זל: Последние твиты от רינה מצליח (@rmatsliah). אחרי שהותקף פיזית ברמת השרון, רינה מצליח המשיכה והתקיפה מילולית את אחמד טיבי באולפן פגוש את השאלות האלה לא העסיקו את רינה מצליח שאירחה את חכ טיבי בתוכנית פגוש את העיתונות אחרי התקיפה שעבר, וזיכתה. זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה). העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי.

רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה!

רינה מצליח נולדה בשנת 1956 בעיר סוסה שב תוניסיה במשפחה יהודית , בת לאלי ולמרסל. רינה מצליח אמרה כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם, הם יצביעו לו ראש הממשלה נתניהו בטוויטר: הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 עם היווסדה, והיתה כתבת שטח ומגישת מבזקים. בוחרי נתניהו אומרים שגם אם יאנוס את הבת שלי, נצביע בעבורו. על בוגרי החוג לספרות באוניברסיטה העברית נמנים אישים בולטים בעולם התרבות הישראלי, ובהם: אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה! רוזה כהן (born מצליח) and one other child. רינה מצליח בראיון עם שרת המשפטים איילת שקד. אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו, רינה מצליח, היא רווקה וללא ילדים. פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. אחרי שהותקף פיזית ברמת השרון, רינה מצליח המשיכה והתקיפה מילולית את אחמד טיבי באולפן פגוש את השאלות האלה לא העסיקו את רינה מצליח שאירחה את חכ טיבי בתוכנית פגוש את העיתונות אחרי התקיפה שעבר, וזיכתה.

רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ. העיתונאית רינה מצליח דיברה בתוכניתו של אורן וייגנפלד על הקשר המיוחד שלה ושל דניאל זל: רינה מצליח בראיון עם שרת המשפטים איילת שקד. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה!

התגובה של רינה מצליח ליאיר נתניהו - רץ ברשת - ערוץ 7 חדשות ...
התגובה של רינה מצליח ליאיר נתניהו - רץ ברשת - ערוץ 7 חדשות ... from a7.org
הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה! בבקשה תני לי לסיים, אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי. אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס: אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים. שמעתי אותו אומר, 'אני לא יודע מה לעשות איתה', והבנתי שהוא מדבר על אמו, שהסתכלה עליו בעיניים.

רינה מצליח אמרה כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם, הם יצביעו לו ראש הממשלה נתניהו בטוויטר:

העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי. בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה! כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. רוזה כהן (born מצליח) and one other child. אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים. אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס: חדשות סרוגים07.01.18 17:59 כ' בטבת תשעח. רינה מצליח נולדה בשנת 1956 בעיר סוסה שב תוניסיה במשפחה יהודית , בת לאלי ולמרסל. Create a free family tree for yourself or for רינה מצליח and we'll search for valuable new. בשבוע שעבר עלתה רינה מצליח במעלית של בית חולים, יחד עם אישה מבוגרת בכיסא גלגלים ובחור צעיר שדיבר בסלולרי. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו.

חדשות סרוגים07.01.18 17:59 כ' בטבת תשעח. יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ. Последние твиты от רינה מצליח (@rmatsliah). על בוגרי החוג לספרות באוניברסיטה העברית נמנים אישים בולטים בעולם התרבות הישראלי, ובהם: זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה).

רינה מצליח חוטפת שוב מהרשות השנייה: "אמירה פוגענית ומשפילה"
רינה מצליח חוטפת שוב מהרשות השנייה: "אמירה פוגענית ומשפילה" from img.ice.co.il
Create a free family tree for yourself or for רינה מצליח and we'll search for valuable new. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. רינה מצליח ניצבת אמיצה, מגדלור של אמת והתרסה מול גל של התקרנפות בתקשורת. שמעתי אותו אומר, 'אני לא יודע מה לעשות איתה', והבנתי שהוא מדבר על אמו, שהסתכלה עליו בעיניים. בוחרי נתניהו אומרים שגם אם יאנוס את הבת שלי, נצביע בעבורו. כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא. בחיים היא לא תראיין כך את ליברמן או את ניצן הורוביץ או את איימן עודה. בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'.

העיתונאית והמגישה רינה מצליח עוררה סערה בשידור חי כשאמרה במהלך תכניתה פגוש את העיתונות (חדשות 12) כי תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם.

יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ. אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו, רינה מצליח, היא רווקה וללא ילדים. שמעתי אותו אומר, 'אני לא יודע מה לעשות איתה', והבנתי שהוא מדבר על אמו, שהסתכלה עליו בעיניים. חדשות סרוגים07.01.18 17:59 כ' בטבת תשעח. אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול. יש בלפיד את הרטוריקה של הרצון למצוא חן, סוג של מסתחבק דני קושמרו מונה רשמית למגיש אולפן שישי ■ רינה מצליח תגיש את פגוש את העיתונות ■ דנה ויס תגיש את מהדורת. אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס: בשבוע שעבר עלתה רינה מצליח במעלית של בית חולים, יחד עם אישה מבוגרת בכיסא גלגלים ובחור צעיר שדיבר בסלולרי. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי. רוזה כהן (born מצליח) and one other child. העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת.

Posting Komentar

0 Komentar